♥ Γενέθλια με Θέμα Snoopy!!! ♥

u      Πριν ένα μήνα περίπου μου έστειλε ηλεκτρονικό μήνυμα η φίλη μου η Μαίρη και μου ζήτησε να κάνω δωράκια για τα γενέθλια της κορούλας της Ελίνας. Θέμα, ο Snoopy το γνωστό ασπρόμαυρο σκυλάκι!
Έτσι και εγώ έβαλα κάτω το κεφάλι να σκεφτώ πως θα τα κάνω... τελικοί παραλήπτες, παιδιά, οι αυστηρότεροι κριτές και για μένα έχει μεγάλη σημασία όταν θα το πάρει το παιδάκι στα χέρια του να το χαρεί και πάνω απ'όλα να του αρέσει! Από σχέδια δε δυσκολεύτηκα καθόλου ένα Snoopy να πληκτρολογήσεις  σε μια μηχανή j αναζήτησης σου βγάζει χιλιάδες εικόνες, εκεί που αγχώθηκα είναι πως θα γίνουν αυτοί οι όμορφοι Snoopyδες, από σκίτσο καρφίτσα για τα κοριτσάκια και μπρελόκ για αγοράκια με τσόχα!  h Αφού βρήκα τα σχέδια και περίπου κατέληξα πως θα το έκανα άρχισα σιγά σιγά να κόβω, τα δε σκιτσάκια ήταν τόσο μικρά που μερικές φορές το ψαλίδι πήγαινε μηχανικά, τη μυτούλα, τα δαχτυλάκια, την ουρίτσα και πάρα πολλές λεπτομέρειες, μη με ρωτήσετε δεν ξέρω πως τα έκανα!
Όταν τα έκοψα, λέω ουφ έφυγε το δύσκολο κομμάτι, έτσι νόμιζα γιατί μετά ήρθε το ράψιμο - κέντημα και για ένα άτομο που δεν έχει ιδέα από κέντημα μου φαινόταν βουνό!.  Εκεί γελούσα μόνη μου πλέον, εγώ και ο Snoopy... c
Πως θα αποδώσω τα χαρακτηριστικά κάθε εικόνας, έτσι το τελικό αποτέλεσμα να είναι Snoopy και όχι ένα σκυλάκι που μοιάζει με Snoopy!  Μετά από πολύ άγχος για το αποτέλεσμα και αρκετή κούραση, περισσότερο ψυχολογική για το αν θα πετύχουν ή όχι οι Snoopyδες δημιουργήθηκαν και σας τους παρουσιάζω! a
Οι διαστάσεις στις καρφίτσες και στα μπρελόκ είναι περίπου 9 εκατοστά και οι Snoopy δεν ξεπερνάνε τα 6 εκατοστά.
Για φόντο έχω χρησιμοποιήσει διάφορα χρώματα τσόχας.

z Αξίζει να αναφέρω ότι ο Snoopy είναι από τους κύριους ήρωες του Peanuts, κόμικ του Αμερικάνου συντάκτη και σκιτσογράφου Charles M. Schulz για περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε πατώντας εδώ

Καλή Εβδομάδα :Ο)  k














28 σχόλια:

  1. Έτσι και δει το Snoopy η φίλη μου θα πάθει πλάκα! Θα θέλει να κάνει ξανά πάρτυ στα γενέθλιά της!!! Είναι τέλεια όλα. Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι τόσο τέλεια!!!!!!!!!!Τα έκανες καταπληκτικά!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. O Snoopy είναι από τους πιο αγαπημένους μου! Τα έφτιαξες τέλεια! Ειδικά ο αεροπόρος..μου έκλεψε την καρδιά!
    Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φοβερά γίνανε τα Σνουπάκια, φιλενάδα, και οι βελονιές σου προσεγμένες και στη θέση τους.... Μπράβο σου, θαύμα είναι!!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βρε κοριτσάκι,είναι απίστευτα τα πράγματα που φτιάχνεις!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ μου αρέσουν αυτά που φτιάχνεις... Μακάρι ο κόσμος μας να ήταν έτσι ...με τόση χάρη φτιαγμένος. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τελειος ο Σνουπι, τον εχεις φτιαξει πολυ ομορφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φλώρα μου έχεις κάνει όπως πάντα απίστευτη δουλειά!!!είναι τελεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. έκανες καταπληκτική δουλειά! Λάτρεψα τον αεροπόρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχ, Παναγία, τι τέλεια που τα έκανες βρε Φλώρα;;;!!!
    Μπράβο σου! Και οι λεπτομέρειες όλες άψογες. Ο snoopy αεροπόρος, δε, είναι ο αγαπημένος μου, όπως και ο αγαπησιάρης με την καρδούλα! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γλυκύτατος ο Snoopy κι εξαιρετικές όλες σου οι δημιουργίες!!! Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τί όμορφα!!!!! πρωτη φορα ερχομαι στο μπλοκ σου Φλωρα..και έμεινα με τίς λεπτομερέστατες δημιουργίες σου μπράβο σου!!!! πανεμορφα είναι πολύ ωραίες ιδέες!!!!!καλως σε βρήκα...θα τα λεμε!!!! φιλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΛΩΡΑ ΜΟΥ!!!!!ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ!!!!ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ!!!ΤΕΛΕΙΑ!!!!
    ΚΑΛΟ Σ/Κ!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φαινεται οτι τον πετυχες τελικα το Snoopy!!!Ειναι ολοιδιος και τελειος.Μπραβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. αχχχχ πόσο πολύ μου αρέσει ο snoopy!!!!!!!!!ξετρελάθηκα με αυτά που έκανες!!!!!!!!!χίλια μπράβο!!!αν και είμαι τρελή cat person ο snoopy μου αρέσει περισσότερο και απο τη hello kitty!!ο snoopy έχει φοβερό χαρακτήρα!!!κι εσύ πάρα πολύ μεγάλο ταλέντο και υπομονή!!εύγε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ!ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙΣ!ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!!
    ΥΠΕΡΟΧΑ ...ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλώς σε βρήκα !!! Τι καταπληκτικά πράγματα φτιάχνεις με την τσόχα. Μπράβο σου είσαι απίστευτη!!!Σε περιμένω και στο σπιτάκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. αα καλά είναι υπέροχα!!!!!!!!!!
    Καλό Μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι να πω βρε Φλώρα μου, είναι όλα πανέμορφα όπως πάντα...Και νομίζω ότι είσαι μοναδική στο είδος σου. Μπράβο σου, ειλικρινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. exo meinei apla afoni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!xilia bravo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ειναι υπεροχαααα!!!! τον λατρευω τον σνουπι!!!! αχ θελω και γω ενα τετοιο μπρελοκ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή